Campanie murdară cu ziarul nimănui

Copreşedintele USL Mureş, Ciprian Dobre, a respins joi acuzaţiile formulate la adresa candidatului USL la Senat în Colegiul nr. 3 Mureş, Akos Mora, într-o publicaţie distribuită în Sighişoara care foloseşte sigla unui cotidian local, arătând că va depune o plângere la Biroul Electoral Judeţean Mureş.

‘Vom depune plângere la Biroul Electoral Judeţean, sunt convins că aceştia o vor adresa către IJP Mureş şi aceştia vor identifica autorii şi dacă e vorba de acelaşi cotidian. Eu am spus că e un ziar, ’24 de ore’, n-am spus că aparţine cotidianului sau redacţiei (24 ore mureşene, n.r.). Tocmai am subliniat împrejurarea că nu există casetă redacţională, dar nici nu este asumat ca material electoral în sensul de a scrie pe el cine l-a tipărit şi în ce tiraj’, a arătat Dobre, într-o conferinţă de presă.

Acesta a spus că publicaţia respectivă îl denigrează pe candidatul USL, Akos Mora, căruia i se impută derularea unor afaceri dubioase cu statul, acte de corupţie sau alte afaceri demne de interesul DNA.

Ciprian Dobre a susţinut că în publicaţia respectivă toţi candidaţii la Senat din Colegiul nr. 3 şi la Camera Deputaţilor din Colegiul nr. 6 ar fi denigraţi, cu excepţia reprezentanţilor Alianţei România Dreaptă.

În replică, redacţia şi administraţia cotidianului ’24 ore mureşene’ a anunţat joi, într-un comunicat de presă, că a luat cu surprindere la cunoştinţă faptul că ‘în aceste zile cu o puternică încărcătură electorală a fost distribuit pe piaţă un aşa-numit supliment al cotidianului nostru prin care sunt atacaţi unii competitori înscrişi în campania electorală prin articole neasumate de vreun autor’.

Redacţia cotidianul a solicitat organelor de anchetă să identifice şi să tragă la răspundere persoanele care folosesc ilegal numele ziarului.

‘Pe această cale, ţinem să vă informăm că pe tot parcursul campaniei electorale cotidianul nostru nu a publicat vreun supliment electoral şi considerăm demersul celor care au clonat practic publicaţia noastră drept unul profund imoral şi de natură a prejudicia imaginea cotidianului ’24 ore mureşene’. În consecinţă solicităm public organelor competente să depisteze şi să tragă la răspundere, potrivit legii, persoanele care, în plină campanie electorală, au găsit de cuviinţă să se folosească, fără acordul nostru, de numele cotidianului ’24 ore mureşene’, un cotidian respectat de cititori din judeţul Mureş pe parcursul celor 19 ani de existenţă, pentru a da mai multă greutate informaţiilor vehiculate, indiferent dacă acestea au fost sau nu confirmate din surse oficiale’, se arată în comunicat.

AGERPRES

print
Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.