Cele mai noi modificări fiscale și impactul lor asupra afacerilor, dezbătute la Tîrgu Mureș

 

Mai mult de 120 de antreprenori și reprezentanți ai companiilor cheie din Mureș și din județele învecinate au participat marți, 28 noiembrie 2017, la conferința Business rEvolution organizată de Doingbusiness.ro la Târgu Mureș, eveniment dedicat digitalizării, managementului peformant și inovației.

,,Suntem pentru a doua oară la Târgu Mureș și am întâlnit aici o audiență din ce în ce mai interactivă, vigilentă, și chiar agilă. Subliniez agilitatea ca și calitate care face diferența între companiile care se adaptează la schimbările digitale și vor continua să se dezvolte și restul firmelor, care se vor zbate să supravietuiască pe piață. Metodele de înțelegere și de a ajunge la client s-au schimbat fundamental în era digitală și a Internetului iar antreprenorii de aici au înțeles ca produsele și serviciile nu se mai vând singure, într-un mediu din ce în ce mai competitiv și mai bogat în informații” a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Conferința de la Târgu Mureș a fost deschisă de Erika Zolyomi — Președinte al Asociației Economiștilor Maghiari din România, care a evidențiat oportunitățile de dezvoltare a afacerilor prin parteneriate strategice dintre firmele din România și companii din regiune, cu suportul AEMR. Tot în prima sesiune Tudor Galos — Senior Marketing Consultant Tudor Galos Consulting, a subliniat principalele noutăți aduse de noul regulament european de protecție a datelor personale (GDPR) și cum afectează acesta practicile de marketing. Printre schimbările majore aduse de GDPR Tudor Galos a menționat: dreptul consumatorului la intimitatea personală, securitatea datelor și notificarea promptă a autorităților în caz de compromitere a acestora, politici mult mai transparente de utilizare a datelor personale, dar și un training specializat al angajaților cu privire la normele de privacy. Noul regulament va intra în vigoare la 25 mai 2018 și a stârnit dezbateri aprinse în cadrul conferinței de la Târgu Mureș. Laura Sachelarie — Senior Segment Manager Telekom România a prezentat audienței modalitățile de optimizare a costurilor prin soluții concrete, eficiente și adaptate fiecărui business, iar sesiunea s-a încheiat cu povestea de succes a unei companii românești — Dacia Plant, poveste menită să dea încredere antreprenorilor prezenți, că succesul vine negreșit dacă faci cu plăcere și cu pasiune ceea ce faci. Acesta a fost sfatul lui Traian Ionescu Heroiu — acționar Dacia Plant, o companie care a reușit să își crească cifra de afaceri, de la primul an de activitate și până în prezent, de 1000 de ori.

În cea de-a doua sesiune…

 

… Alina Necșulescu, Tax Manager KPMG România a dezbătut cu audiența cele mai noi modificări fiscale și impactul lor asupra afacerilor, iar Dumitru Ion, CEO Kompass România a identificat piața potențială printr-o analiză a firmelor românești bazată pe rezultatele raportate pentru 2016, și a prezentat antreprenorilor aplicații inovative pentru creșterea vânzărilor. Sesiunea a fost completată de echipa Valoria, prin descifrarea celor mai eficiente strategii de conținut în social media de către Elena Badea — Managing Partner și a viitorului aplicațiilor CRM, de către Alexandra Cernian — Trainer & Senior Consultant.

Conferința de la Târgu Mureș s-a încheiat cu un workshop interactiv, susținut de Elena Badea, care a prezentat antreprenorilor din Mureș cele mai noi tendințe și provocări în domeniul resurselor umane, încercând să răspundă punctual întrebărilor concrete adresate de participanți.

 

Evenimentul a fost moderat de jurnalistul Radu Soviani.

 

Partenerul principal al evenimentului Business rEvolution — Târgu Mureș a fost Telekom România, iar conferința a beneficiat de sprijinul Asociației Economiștilor Maghiari din România. Partenerii evenimentului au fost: Alpha Bank, Edenred, Valoria Business Solutions, Tudor Galos Consulting și Performia.

Partenerii media ai evenimentului sunt Financial Market, Agepres, Transilvania Business, RBE Connect, prbox.ro, Cariere, Jurnalul de Afaceri, spatiulconstruit.ro, Smart Alliance, Calendar Evenimente, Manpres.

,,Suntem bucuroși că în cadrul Business rEvolution 2017 proiectul nostru a avut impact asupra a mai mult de 20.000 de companii prin campaniile noastre de comunicare și le mulțumim celor aproape 1000 de participanți care au ales să fie alături de noi în 2017 la conferințele realizate la Arad, Brașov, București, Craiova, Iași, Ploiești și Târgu Mureș”, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,La toate conferințele regionale am întâlnit antreprenori, șefi de companii și oameni de afaceri preocupați mai mult ca niciodată de ceea ce se întâmplă și așteptam aceeași audiență vibrantă și interesată și în 2018, care a înțeles că pentru a te dezvolta este nevoie de redefinirea propriilor noțiuni despre ceea ce înseamnă granițe și teritorii, în era digitală”, a mai spus organizatorul conferinței.

 

 

Despre Doingbusiness.ro

 

Doingbusiness.ro este o companie care oferă servicii premium integrate de business strategy, comunicare, marketing și business development.

Serviciile Doingbusiness.ro includ: publicații premium — Romanian Business Digest și Major Companies în România în variante print și online, portaluri de afaceri, servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing — call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață, consultanță strategică de comunicare și extindere pe noi piețe, acces la tool-uri inovative de business development și business intelligence.

 

Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference — Shaping the Future, Business rEvolution — Digitalizarea, trend sau tsunami?, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

 

 

Agerpres

Comentează cu Facebook
Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile nu sunt permise.