Dacia, cea mai iubită marcă

Dacia şi-a menţinut, pentru al treilea an consecutiv, poziţia de lider în preferinţele clienţilor români, marcând un punctaj în creştere de la 16,5% în 2010, la 21% în 2012, se arată în studiul ,,Trusted Brands” realizat de revista Reader’s Digest. Astfel, Dacia a fost desemnată cea mai de încredere marcă auto din România. Modelul Dacia a reuşit să devanseze, în 2012, mărci precum Volkswagen sau Mercedes, iar diferenţa faţă de mărcile clasate pe poziţiile următoare a fost de 6%, respectiv 8,2%.

Studiul ,,Trusted Brands”, derulat de revista Reader’s Digest, se află la a şaptea ediţie în România, scopul său fiind acela de a identifica mărcile pe care clienţii şi consumatorii le investesc cu cea mai mare încredere. Cercetarea ,,Trusted Brands” a fost realizată prin corespondenţă în perioada septembrie-octombrie 2011, la nivel european, şi cuprinde 20 de categorii comune celor 15 ţări europene, precum categoria ,,Auto”, la care a concurat Dacia, dar şi categorii locale.

Reader’s Digest este cea mai vândută revistă de interes general din România şi este prezentă pe piaţa locală începând cu anul 2005.

Cristina Vancea

print
Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.