SIMFEST nu include numai televiziunile locale

SIMFEST nu include numai televiziunile locale

simfestEdiţia a XI-a a Festivalului ‘SIMFEST – un nou început’, care se va desfăşura la Târgu Mureş în perioada 26 august – 1 septembrie, va aduce o noutate în sensul că manifestarea nu se mai adresează doar televiziunilor locale, ci şi celor incluse de Consiliul Naţional al Audiovizualului în categoria must carry, informează organizatorii pe site-ul propriu.

‘SIMFEST este singurul festival de televiziune din ţară dedicat în mare parte televiziunilor locale şi regionale, dar şi producătorilor independenţi. Începând din 2013, în competiţie sunt admise şi televiziunile cu statut must carry. Este, aşadar, punctul anual de întâlnire a specialiştilor lumii televiziunii din România, al studenţilor ambiţioşi, al producătorilor independenţi şi al pasionaţilor media, o competiţie – dar şi o şcoală – menită să identifice şi să formeze valori şi talente, pentru a le acorda validarea necesară şi pentru a le pune în legătură cu mediul în care se pot dezvolta’, se precizează pe site-ul festivalului.
Potrivit comunicatului, la ediţia a XI-a a SIMFEST vor participa nume care au contribuit deja la istoria televiziunii, atât în ţară, cât şi peste hotare, dar şi acele nume, încă necunoscute publicului, ‘care vor scrie cu siguranţă viitorul acestui domeniu’.
‘Vă invităm, aşadar, într-o lume a platourilor de filmare, a producţiilor de vârf şi a ideilor de geniu, pentru a cunoaşte atât personalităţile de astăzi, cât şi viitorul media electronice ale României. Evenimentul se adresează realizatorilor de televiziune, reporterilor, cameramanilor şi producătorilor din televiziunile locale, regionale şi naţionale, dar şi realizatorilor independenţi (free-lanceri), studenţilor şi corespondenţilor teritoriali ai unor televiziuni centrale. Festivalul se adresează, de asemenea, tuturor creatorilor multimedia’, afirmă sursa citată.
În cadrul SIMFEST va fi organizată o nouă ediţie a Şcolii de Vară, care va avea temă ‘Convergenţa mediilor de informare: teatru, cinema, televiziune, internet’, ocazie cu care organizatorii îşi propun ‘să întărească participanţilor conştiinţa faptului că jurnalistul nu este un simplu scrib, un furnizor de informaţie şi atât’, ci trebuie să devină un formator de opinie.

AGERPRES

print

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.