Heineken investeşte la Tîrgu Mureş

LOGO HEINEKEN PENTRU COMUNITATI 2012Programul dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţii locale din Tîrgu Mureş (Ungheni) a fost lansat în cea de-a patra ediţie a proiectului de responsabilitate socială ”Heineken pentru Comunităţi”, în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest.

 Anul acesta ONG-urile locale sunt invitate direct să depună spre finanţare proiecte care se înscriu în una sau mai multe din cele trei priorităţi specifice pentru oraşul Tîrgu Mureş. Priorităţile au fost identificate împreună cu reprezentanţi ai societăţii civile, autorităţilor publice locale şi mass media în cadrul unor sesiuni de consultări. Scopul acestei noi abordări este ca programul ”Heineken pentru Comunităţi” să răspundă cât mai bine nevoilor din comunitate.

 Cele trei priorităţi stabilite pentru oraşul Tîrgu Mureş sunt:

1. Proiecte care impulsionează angajamentul civic şi implică cetăţenii în activităţi de voluntariat comunitar;

2. Proiecte care dezvoltă servicii şi /sau soluţii comunitare ce corespund unor nevoi generale comunitare;

3. Proiecte care au ca scop creşterea gradului educaţional, cultural ori artistic şi pregătirea tinerilor adulţi pentru o carieră profesională potrivită.

 

Criterii de eligibilitate:

Aplicaţiile vor trebui să îndeplinească o serie de criterii de eligibilitate şi trebuie să se înscrie în una sau mai multe dintre priorităţile stabilite la nivelul oraşului Tîrgu Mureş (Ungheni). În plus, anul acesta programul include şi categoria persoanelor sub 18 ani, iar ONG-urile invitate pot depune una sau mai multe candidaturi.

 

Calendarul programului:

• 13 mai – 2 iunie 2014 – Depunerea cererilor de finanţare completate în limba română de către ONG-urilor invitate să aplice în cadrul programului;

• 3 iunie – 8 iunie 2014 – Selectarea celor trei finalişti pentru fiecare comunitate. Aceştia vor trebui să prezinte propunerea de proiect în faţa unui juriu format din reprezentanţi ai HEINEKEN şi ai Asociaţiei CSR Nest.

• 9 iunie – 20 iunie 2014 – Desemnarea câştigătorului din oraşul Tîrgu Mureş va avea loc în urma unui interviu susţinut de către cei 3 finalişti în faţa echipei Heineken pentru Comunităţi;

• 26 iunie 2014 – Anunţarea oficială a câştigătorului. Proiectul câştigător va primi o finanţare în valoare de 80.000 lei, destinată implementării programului conform calendarului stabilit de finanţator.

 

”Sprijinirea comunităţilor locale prin abordarea nevoilor acestora reprezintă o prioritate pentru Heineken. Cu 1 milion lei investiţi în 20 de proiecte implementate în comunităţile locale, programul a ajuns la cea de-a patra ediţie. An după an, suntem mândri să remarcăm interesul crescut al ONG-urilor locale faţă de acest program, precum şi impactul proiectelor implementate. Suntem nerăbdători să vedem care vor fi finaliştii programului şi proiectul câştigător din acest an”, spune Istvan Szabo, directorul fabricii de bere Heineken din Târgu Mureş (Ungheni).

 

“Prin proiectele implementate până în prezent, programul Heineken pentru Comunităţi şi-a atins obiectivul de a avea un impact şi o contribuţie pozitive în cele patru comunităţi în care HEINEKEN este prezentă cu câte o fabrică. Identificarea nevoilor specifice fiecărei comunităţi va ajuta la creşterea eficienţei programului şi a soluţiilor propuse de proiectul câştigător”, spune Sergiu Sebesi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest.

 

 

Pentru mai multe informaţii despre programul de responsabilitate socială Heineken pentru Comunităţi, vă rugăm să vizitaţi website-ul dedicat: www.heineken-pentru-comunitati.ro.(EM)

print
Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.