Lucrări executate la reţeaua de iluminat public din Sighişoara

Contractul de concesiune a serviciului de iluminat public din Sighișoara a expirat în 2014. În lipsa unui contract de concesiune a serviciului de iluminat public și potrivit noilor reglementari privind serviciile de utilitate publică, posibilitatea de intervenție a municipalității în acest domeniu se limitează în a încheia contracte de servicii având ca obiect doar înlocuiri de componente, fără a avea posibilitatea de a moderniza sau extinde sistemul de iluminat existent.
În luna septembrie 2016 s-a modificat legislația și abia în luna noiembrie s-a putut încheia un contract de intervenție, cu scopul de a soluționa sutele de sesizări și reclamații referitoare la defecțiunile sistemului de iluminat public.
În perioada 22.11.2016-23.12.2016 au fost executate o serie de lucrări la reţeaua de iluminat public, constând în repararea corpurilor de iluminat defecte, remedierea defectelor de pe reţea şi înlocuirea becurilor arse, după cum urmează:
Sat. Hetiur: au fost înlocuite 8 buc. becuri de 125W, 4 buc. becuri de 250W, 1 buc. bobină de 125W, 3 buc. bobine de 250W şi 2 buc. dulii E27;

Pe străzile şi cartierele din municipiul Sighişoara:

Au fost înlocuite 57 buc. becuri de 70W; 50 buc. becuri de 100W; 11 buc. becuri de 125W; 9 buc. becuri de 150W; 26 buc. becuri de 250W; 23 buc. becuri de 400W; 12 buc. bobine de 70W; 12 buc. bobine de 100W; 2 buc. bobine de 125W; 10 buc. bobine de 250W şi 12 buc. bobine de 400W.
Facem precizarea că, datorită procedurilor de achiziție publică, încheierea unui contract presupune o perioadă de timp destul de îndelungată, iar procedura poate fi demarată doar după aprobarea bugetului local pe anul 2017 de către Consiliul Local Sighișoara:
Pas 1: Aprobarea de către Consiliul Local a modalității de gestiune a serviciilor pentru instalarea aparaturii de iluminat și lămpi electrice (componentele) respectiv a Caietului de sarcini pentru achiziția serviciului respectiv.
Pas 2: Anunț publicitar publicat în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice (SEAP) privind cumpărarea directă a serviciului, respectiv – 10 zile.
Pas 3: Evaluarea ofertelor și stabilirea ofertantului câștigător – 25 de zile.
Pas 4: Comunicare rezultate procedură – 3 zile de la data stabilirii ofertantului câștigător.
Pas 5: Depunere contestații – 6 zile (în situația în care există contestații procedura se amână până la soluționarea acestora)
Pas 6: În situația în care nu există contestații: aprobarea de către Consiliul Local Sighișoara a contractului de achiziție publică de servicii cu obiectul respectiv (depinde de data în care este programată următoarea ședință a Consiliului Local Sighișoara).
Pas 7: Semnarea contractului de servicii.

print

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.