Nou centru Premio, marca Mondotrade

Nou centru Premio, marca Mondotrade

Lansare_Premio_2_Mondo_Trade (1)Mondo Trade, partener francizat al Goodyear încă din 2010, și-a extins activitățile operaționale în lanțul de franciză Premio din România, deschizând un nou centru de profil în Tîrgu-Mureș.

Goodyear și Mondo Trade

Goodyear Dunlop Tires România și partenerul său francizat Mondo Trade au deschis oficial cel de-al doilea centru Premio din Tîrgu-Mureș. Acest al doilea centru de service și retail cu anvelope, deținut în sistem franciză de partenerul târgumureșean al Goodyear, certifică succesul pe piață al programului propus de Goodyear în 2009 clienților săi și extinde gama de servicii către noi categorii de utilizatori și beneficiari din orașul Tîrgu-Mureș și zonele limitrofe ale acestuia.
Cunoscută pe piața locală ca reprezentanță Hyundai, și recent ca noul concesionar Citroen și Peugeot din Tîrgu-Mureș, precum și prin activitățile pe care le desfășoară în domenii precum vânzarea de lubrifianți și anvelope, vânzarea de mașini noi și second-hand, service, construcții, amenajări, ș.a., compania târgumureșeană MONDO TRADE SRL revine acum pe piața locală a service-ului și retail-ului cu anvelope cu un nou centru Premio deschis cu franciză de la Goodyear.

Premio 2

Premio 2 Mondo Trade este situat pe strada Depozitelor, la numărul 26, în Tîrgu-Mureș, și are o suprafață totală de 1.280 de metri pătrați. Ca suprafață de service, cel de-al doilea centru Premio târgumureșean dispune de 4 hale ce însumează o suprafață de 280 de metri pătrați. În noua locație Premio, operațiunile de service se desfășoară în 4 rampe de lucru, în care se execută lucrări de montat și demontat anvelope turisme, schimbul de ulei și mecanică ușoară, montat și demontat anvelope camion și utilaje grele, geometrie roți turisme, autoutilitare, camioane și autobuze.

„Am realizat aici o nouă investiție și ne-am extins aria de operare pentru service-ul și distribuția de anvelope într-o nouă locație Premio. Investițiile noastre nu se vor opri însă aici. Preconizăm să ne extindem pe plan local cu sedii noi, să angajăm cei mai specializați oameni în domeniile în care activăm, să dezvoltăm mentalitatea consumatorilor noștri și să fim tot timpul cu un pas înaintea nevoilor lor”, a declarat Cristian Tiberiu, director general al Mondo Trade.
„Suntem deschiși la tot ceea ce este nou și dorim să modernizăm și să creștem valoarea spațiilor noastre de lucru și de prezentare cu aparate noi și cu un confort sporit, pentru a putea astfel oferi clienților noștri condiții cât mai de calitate. În spațiul din locația Premio Mondo Trade din strada Depozitelor, vom amenaja, în curtea firmei, un loc de așteptare destinat clienților, pe toată perioada verii”, a completat Cristian Tiberiu.

Relație de 8 ani

Partener al Goodyear Dunlop Tires România de 8 ani de zile, societatea comercială târgumureșeană MONDO TRADE a deschis primul centru Premio cu franciză de la Goodyear în 2010. După aproape 3 ani de zile de activitate ca partener retailer al Goodyear, Mondo Trade revine pe piața locală, prin Premio 2 Mondo Trade, cu o investiție inițială nouă de 100.000 de euro.

Primul centru Premio deținut de Mondo Trade în Tîrgu-Mureș se află situat pe strada Gheorghe Doja, la numărul 225.

La nivel național, Premio 2 Mondo Trade este cel de-al 41-lea centru de profil din lanțul de franciză de la Goodyear, alte 40 de magazine-service Premio deservind zonele: Sibiu, Sebeș, Vaslui, Brăila, Bistriţa-Năsăud, Constanţa, Teleorman, Târgu Jiu, Tulcea, Alba, Focşani, Iaşi cu două centre, Deva, Ploieşti, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Timişoara, Bacău, Galaţi (cu două centre), Arad, Suceava, Botoşani, Cluj-Napoca, Baia Mare (cu două centre), Satu Mare, Tîrgu-Mureş, Craiova, Braşov (cu două centre), Oradea, Buzău, Afumaţi, Voluntari – cartier Pipera şi Bucureşti (sectoarele 2, 4, 5 şi 6).
Programul european de franciză Premio de la Goodyear a fost introdus pe piaţa locală în cel de-al doilea trimestru al anului 2009, pe un fond descendent al interesului pentru investiţii pe piaţa internă de profil. Până în prezent, reţeaua locală de franciză Premio de la Goodyear înregistrează o valoare a investiţiei iniţiale cumulate de peste 13.850.000 de euro şi continuă să se extindă cu noi centre de profil peste tot în ţară.

print
Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.