O mureşeancă și-a propus să transforme România într-un brand turistic

La 27 de ani, Raluca Mureșan își trăiește visul. Călătorește în lumea întreagă și promovează România.

Născută și crescută la Târgu-Mureș, școlită în București și Valencia, Raluca și-a propus să transforme țara noastră într-un brand turistic. A decis să își transforme pasiunea în profesie și astfel a obținut licente de ghid de turism național și internațional. A colaborat cu mai multe agenții de turism din New York, însă a decis să promoveze în primul rând România.

Așa a luat naștere „Trip To Romania”, micul univers al Ralucai, unde organizează tururi personalizate.

În urmă cu o lună, Raluca a fost ghidul unui grup format din 40 de persoane din 27 de țări diferite, ambasadori, consuli, miniști, consilieri, atașați și soțiile lor. Au fost, la sfârșitul săptămânii trecute, parte a unui infotrip organizat de Ministerul Turismului și Ministerul Afacerilor Externe, cu scopul de a prezenta într-un mod mai informal locuri de-a dreptul deosebite ale României, puncte cheie în ceea ce constituie istoria și cultura românească.

Vezi mai multe pe Antena 3

print

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.