Programul de lucru al serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, în context electoral

În scopul asigurării cadrului necesar desfăşurării în condiţii optime a procesului electoral reprezentat de alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din data de 11.12.2016, pentru soluţionarea operativă a solicitărilor cetăţenilor cu drept de vot privind eliberarea documentelor de identitate, programul de lucru cu publicul al celor 16 servicii publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor şi al instituţiei noastre, se va desfăşura după următorul program:
– 8,00-16,00 în data de 10.12.2016 – sâmbătă;
– 7,00-21,00 în data de 11.12.2016 – duminică;
– în perioada premergătoare (7-9.12.2016), programul de lucru cu publicul este extins şi poate fi consultat la sediul fiecărui serviciu local.
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Mureş invită cetăţenii cu domiciliul/reşedinţa pe raza judeţului Mureş să intre în legalitate cu actele de identitate, în vederea evitării unor situaţii neplăcute în care pot deveni contravenienţi pe linie de evidenţă a persoanelor, precum şi a situaţiei în care nu vor putea exercita drepturile fundamentale.
Persoanele care deţin acte de identitate cu termen de valabilitate expirat sau a căror documente sunt pierdute, distruse, deteriorate, alte cazuri, au obligaţia să solicite eliberarea unui nou document de identitate Serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care este arondată localitatea de domiciliu.

Comentează cu Facebook
Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.