Telemeaua de Ibăneşti: Investiţie de cinci milioane de euro, din bani europeni, pentru dublarea producţiei

Producătorul Telemelei de Ibăneşti, din judeţul Mureş, primul brand românesc cu denumire cu origine protejată la nivel european, intenţionează să îşi dubleze producţia până anul viitor cu ajutorul unui proiect european în valoare de 5 milioane de euro, transmite corespondentul MEDIAFAX.Alin Mircea Todoran, administratorul firmei care produce Telemeaua de Ibăneşti, a declarat, joi, corespondentului MEDIAFAX, că titlul obţinut la nivel european a dus la creşterea vânzărilor, astfel că s-a impus mărirea capacităţii de producţie.„Telemeaua de Ibăneşti este primul brand românesc care are denumire cu origine protejată la nivel european, proces care a durat şase ani, perioadă în care a trebuit să demonstrăm că putem face şi noi ce fac alţii din Europa. A contat locul unde produce telemeaua, originea materiei prime, laptele, ingredientele şi reţeta folosită, iar, astfel, ne-am putut diferenţia de marii producători de lactate. Titlul obţinut ne-a ajutat foarte mult, au crescut vânzările şi ne-a adus în situaţia în care trebuie să mărim capacitatea de producţie, atât pentru telemea cât şi pentru alte produse – caşcaval, brânzeturi. În prezent procesăm 60.000 de litri de lapte pe zi şi ne propunem dublarea capacităţii în următorul an, la 120.000 de litri, cu ajutorul unui proiect european în valoare de 5 milioane de euro”, a spus Todoran.

Potrivit acestuia, proiectul prevede achiziţionarea de utilaje şi echipamente pentru unitatea de producţie din Ibăneşti.

„În primul rând trebuie să avem produse de calitate. Secretul Telemelei de Ibăneşti este laptele din zona Munţilor Gurghiu, cu o anumită floră care a fost studiată, astfel că produsul are un conţinut ridicat de calciu, de magneziu şi este conservat cu saramură, apă sărată care provine dintr-un izvor special”, a explicat Alin Mircea Todoran.

Firma care produce Telemeaua de Ibăneşti a fost înfiinţată în anul 1994 ca o afacere de familie.

Alin Mircea Todoran a participat, joi, la Cluj-Napoca, la o conferinţă despre brandurile româneşti organizată de Ziarul Financiar.

Comentează cu Facebook
Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile sunt închise.