„The Future of Marketing”, marca BusinessMark la Cluj-Napoca

„The Future of  Marketing”, marca BusinessMark la Cluj-Napoca

BusinessMark anunță desfășurarea conferinței „The Future of Marketing”, ce va avea loc pe 10 mai 2017 la Hotel Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca. Reprezentanții industriilor creative au ocazia să afle noile tendințe în marketing și să discute pe baza studiilor de caz din cadrul ultimei ediții Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.Unii dintre cei mai buni specialiști în marketing și comunicare vor aborda provocările pe care le întâmpină în industriile în care activează.

Subiectele evenimentului

Evenimentul, organizat departamentul de marketing în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România,  privește spre noul consumator și creează strategii adaptate acestuia. Cum implementăm „creative efectiveness” și cum traducem creativitatea în mediul digital? Cum realizăm strategii de marketing pe baza conceptului de autenticitate? Sunt câteva dintre subiectele pe care ne propunem să le discutăm într-un eveniment dedicat trendurilor în marketing.

În prima dintre cele două sesiuni evenimentul reunește următorii speakeri: 

AURELIAN SIDERI, Marketing Director, Enel Energi

CRISTIAN CLITA, Digital Marketing Manager South East Europe, IKEA Group

VALENTIN IORDACHE, External Relations Director, Bucharest Airports Company

ANDREI DUMITRAȘCU, Beverages Marketing Activation Manager, PepsiCo

MARILENA BÂRLIGA, Marketing Director, Provident Financial

ALEXANDRU ȚICĂLOIU, PR & Communication Manager, Gameloft

Invitatul special al evenimentului este: PABLO FERREIROS BENNETT, PhD in Marketing; Sales & Marketing expert; International Speaker & Advisor.

În sesiunea a II-a se vor prezenta următorii speakeri:

TEO MIGDALOVICI, Founder, The Alternative School for Creative Thinking; International Public SpeakerMINA IONESCU, Senior Design Account manager, Geometry Global

RUXANDRA DRILEA, Absolventă The Alternative School for Creative Thinking, finalist la Cannes 2016

DIANA PAPUC, Juratul român la Eurobest 2016

Cui se adresează conferinţa?

Conferința „The Future of Marketing” se adresează managerilor de Marketing & PR, brand managerilor, digital managerilor, responsbaililor Social Media, antreprenorilor, directorilor generali și de dezvoltare, reprezentanților comunității creative.

Cine sunt organizatorii?

Evenimentul este organizat de BusinessMark în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România și sprijinul DWNT. Partenerii media ai conferinței sunt: KissFM, Thetrends, IAA, Cluj.com, OrasulCluj.ro, Clujuldebuzunar, Clujbusiness, Punctul, AlbaStiri, MagazinSalajean, Socialmediaromania, SalesMagazine, Jurnalul de Afaceri, NewMoney, SaptamanaFinanciara, Ziare.com, Business24, PRBox, Rbeconnect, TransilvaniaBusiness, Plan de afacere, Antreprenorinromania, Startups.ro, Economiaonline, Manager Express, Promo Afaceri, Finzoom, Roportal, Bucuresteni.ro, Global Manager, Avocatura, Debizz, Calendar Evenimente, Vox Capital, MediaRabbit, Administratie.ro, Legal Marketing, MLM News, Chalbert, Revista Valoarea.

Înscrieri la eveniment:

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare, susţine Martha Rusoiu, PR la businessmark.ro

EM

print

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.