Tunelul de la Daneș, aproape finalizat

CFR SA a postat în 10 mai imagini cu tunelul Daneş, aflat în construcţie. Cu o lungime de un kilometru, acesta este cel mai lung tunel de cale ferată nou-construit cu susţinere financiară europeană.

Tunelul Daneş, în lungime de 969 metri, este construit pe o variantă nouă de traseu între Sighişoara şi Aţel.

Este realizat printr-o tehnologie modernă implementată în trei parți distincte, particularizate prin metodele de execuție:

● tunel artificial (20 m) la intrarea dinspre Sighișoara
● tunel natural (862 m)
● tunel artificial (87 m) la ieșirea dinspre Daneș

Stadiul execuţiei lucrărilor – 80%

Trenurile de călători vor putea circula cu o viteză maximă de 160 km/h prin tunelul Daneş, ceea ce înseamnă că între Sighişoara şi Aţel infrastructura feroviară va permite atingerea aceste viteze maxime de circulaţie pe o distanţă mai mare.

Este cel mai lung tunel de cale ferată nou-construit cu susţinere financiară europeană, au spus pentru economica.net reprezentanţii operatorului reţelei de infrastructură feroviară.

Cristina Vancea 

Comentează cu Facebook
Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.