fbpx

Abilități care NU trebuie să îți lipsească pentru munca de acasă

Munca de la distanță va continua să domine piața forței de muncă, cel puțin în viitorul apropiat. În contextul în care multe companii anunță își prelungesc activitatea remote cel puțin până la sfârșitul anului, este clar că aceasta nu este doar o tendință. Pentru a reuși și a înregistra rezultate bune muncind din dormitor, sufragerie sau bucătărie, atât angajații cât și liderii trebuie să se concentreze pe dezvoltarea a cel puțin cinci abilități.

-Abilitati de comunicare scrisa

-Colaborarea

-Concentrarea

-Organizarea timpului

-Adaptabilitate

Atunci când echipele lucrează de la distanță, cel puțin jumătate din toată comunicarea se face prin scris, mai degrabă decât prin vorbire. Acest lucru înseamnă comunicarea prin e-mailuri, WhatsApp sau alte forme. Trebuie să puteți comunica clar indiferent de platforma pe care o utilizați.

Verificați întotdeauna e-mailurile de eventuale greșeli de ortografie, gramaticale, de punctuație și corectați-le înainte de a le trimite. De asemenea, veți dori să vă asigurați că utilizați nivelul de formalitate și tonul adecvat, în funcție de persoana cu care comunicați. Puteți renunța la formalitate atunci când vă trimiteți mesaje cu colegii de serviciu, nu însă și atunci când discutați cu șeful, scrie Forbes.

Sursa: Wall Street

Comentează cu Facebook