Furnizorii de telefonie și internet pot scumpi abonamentele fără acordul explicit al clientului. Cum poți rezilia contractul
Furnizorii de telefonie și internet pot scumpi abonamentele fără acordul explicit al clientului. Cum poți rezilia contractul

Furnizorii de telefonie și internet pot scumpi abonamentele fără acordul explicit al clientului. Cum poți rezilia contractul

Furnizorii de servicii de comunicații electronice destinate publicului pot modifica contractele încheiate cu utilizatorii finali fără a cere acordul explicit al acestora, însă cu respectarea obligației de a îi informa cu cel puțin 30 de zile în avans, informează ANCOM. În aceste situații, utilizatorii au dreptul de a denunța unilateral contractul fără plata vreunor penalități sau despăgubiri, dacă nu acceptă modificările condițiilor contractuale propuse prin notificare. Modificările pot viza tarife, modul de tarifare, alte condiții de furnizare a serviciilor de comunicații electronice etc.

În cazul în care utilizatorii finali nu sunt de acord cu modificările impuse, aceștia au dreptul să denunțe unilateral contractul pentru servicii de comunicații electronice, altele decât serviciile de comunicații interpersonale care nu se bazează pe numere, în termen de cel puțin 30 de zile de la primirea notificării, fără a plăti despăgubiri pentru încetarea anticipată a contractului, cu excepția celor aferente echipamentelor terminale, dacă decid să le păstreze.

Citeste continuarea