Producătorul de lactate Telemea de Ibăneşti, controlat de fraţii Todoran, investeşte 7 mil. euro într-o nouă fabrică

Compania Mirdatod Prod, care deţine brandul Telemea de Ibăneşti din judeţul Mureş, controlată de fraţii Mircea şi David Todoran, îşi va mări capacitatea de producţie în acest an printr-o investiţie de 7 mil. euro într-o nouă fabrică, făcută din fonduri europene, potrivit reprezentanţilor companiei.

„În prezent suntem în curs de implementare a unui proiect european, prin care vrem să facem o nouă fabrică, într-o nouă locaţie. Am primit fonduri în valoare de 7 mi­lioane de euro de la Agenţia pentru Finanţarea Inves­tiţiilor Rurale (AFIR). De asemenea, vrem să dezvoltăm produse noi şi să extindem reţeaua de distribuţie a produselor“, a declarat pentru ZF Mircea Todoran, cofondatorul brandului Telemea de Ibăneşti.

De asemenea, ei se gândesc la dezvoltarea unor produse noi şi extinderea reţelei de distribuţie a produselor. În prezent, produsele sunt comercializate prin parteneri din domeniul HoReCa, dar şi în reţelele de magazine Auchan, Mega Image, Penny Market, Selgros, Cora şi Profi.

Antreprenorul spune că micii producători ajung destul de greu într-un lanţ mare de magazine, pentru că nu pot livra cantităţile mari pe care le doresc reprezntanţii acestuia.

Partenerii mai mici, restaurant, hoteluri, băcănii sau magazine de cartier, cu care colaborează sunt din judeţele Harghita, Cluj şi Sibiu, din vecinătatea fabricii de producţie.

„Exportăm foarte puţin din ce producem, pentru că străinii sunt naţionalişti. Noi aducem de la ei şi mâncăm orice, indiferent că e de calitate sau nu. Produsele româneşti au aceeaşi calitate ca şi cele din străinătate sau poate le întrec, dar nu au atât de mult marketing în spate. Eu cumpăr produse locale, pentru că susţin producţia românească. Dar ei ştiu să-şi vândă marfa mai bine decât noi”, mai spune Mircea Todoran. Produsele Telemea de Ibăneşti merg spre Anglia, Germania sau Italia.

ZF

Comentează cu Facebook