fbpx

Termene clare pentru centura Târgu Mureș

DRDP Brașov a demarat procedura de „Actualizarea documentației tehnice PT+DDE a Variantei de Ocolire Târgu Mureș”. Contractul a fost semnat în data de 22.10.2021 iar ordinul de începere a lucrării a fost emis în data de 08.11.2021. Titularul contractului este ASOCIEREA SC ROYAL CDV G2 SRL – SC SPECIALIST CONSULTING SRL iar valoare contractului este de 2,2 milioane de lei cu TVA.

Durata contractului este de 38 de luni cu următoarele etape:

  • Elaborare Proiect Tehnic de Execuție (P.T.E.) si Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (P.A.C.) – 8 luni, de la emiterea ordinului de începere;
  • Asistenta acordata Beneficiarului pentru avizare CTE DRDP, CNAIR. MTIC, etc. – 4 luni de la predarea documentației tehnice;
  • Obținere Autorizație de Construire – 2 luni de la ordinul de începere transmis pentru aceasta etapa;
  • Asistenta tehnica pe durata de execuție a obiectivului – 24 luni de la ordinul de începere transmis de către Beneficiar pentru aceasta etapa.

Menționăm că procedura de achiziție publică pentru actualizarea documentației a fost lansată de DRDP Brașov în data de 23.03.2021 și au fost depuse trei oferte. Câștigătorul a fost desemnat în data de 18.06.2021. Din păcate au urmat două contestații succesive depuse la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (C.N.S.C.) de către ofertantul clasat pe locul doi dar decizia finală a CNSC (din data de 08.10.2021) a confirmat decizia comisiei de atribuire din cadrul DRDP Brașov. Ofertantul de pe locul 2 a inițiat ulterior și o acțiune în justiție însă noua legislație permite semnarea contractului după decizia CNSC, pentru a nu tergiversa proiectul până la finalizarea litigiului.

Vechiul contract cu privire la construcția VO Târgu Mureș cu Copisa Constructora Pirenaica a fost reziliat de comun acord în decembrie 2017. Lucrările din teren au fost realizate într-o proporție de aproximativ 35%, structurile existente fiind acum în conservare și vor face parte din viitorul proiect.

VO Târgu Mureș va avea, în final, o lungime de 11,643 km, 5 poduri, 2 pasaje, 1 viaduct, 2 intersecții cu sensuri giratorii și 2 parcări și va asigura ocolirea municipiului pe traseul Sighișoara – Târgu Mureș – Reghin. Traseul începe de pe DN13, în zona localității Corunca și se termină pe DN15, în zona localității Ernei.

DRDP Brașov

Comentează cu Facebook
Punctul

FREE
VIEW