fbpx

Tipuri de miscare pe care sa le incerci pentru a ramane in forma: solutii pentru orice buget

Sa faci miscare zilnic este esential nu doar pentru a avea un corp tonifiat si functional, ci si pentru a-ti pastra sanatatea. Totusi, in crearea unei rutine care sa includa miscarea fizica foarte multi dintre noi se confrunta cu lipsa de motivatie si cu dificultati in a gasi antrenamente care sa fie mai mult distractive decat o corvoada. Daca iti doresti sa faci sport, insa nu ai idee cum sa gasesti un tip de miscare care sa se potriveasca personalitatii tale si bugetului tau, am pregatit cateva idei pentru tine.

Iata care sunt acestea:

Exercitii rapide acasa

 Exerctiile acasa nu sunt un mod nou de a face miscare si se practica de zeci de ani, dar asta nu inseamna ca nu poti veni cu idei noi de a practica sport acasa. In plus, costurile sunt mai mult decat reduse. Nu trebuie sa platesti un abonament lunar sau sa investesti in echipamente scumpe. Ai nevoie doar de imbracaminte comoda si de o pereche de incaltaminte adecvata. Poti incerca o pereche de sneakers dama de la Modlet, daca iti doresti incaltaminte pe care sa o poti purta si la tinute casual, dar si atunci cand faci miscare.

 Tipurile de exercitii fizice pe care le poti face acasa sunt nenumarate si nu trebuie sa te rezumi la genuflexiuni, fandari si abdomene daca acestea nu sunt pe placul tau. Incearca sa sari coarda in sesiuni de cate 10 minute de 2-3 ori pe zi, sa dansezi energic pe 4-5 melodii care iti plac sau sa faci pilates ori zumba urmarind tutoriale pe YouTube. La sfarsitul antrenamentului, de orice tip ar fi el, poti incerca cateva minute de meditatie pentru a te relaxa.

Dans

 Dansul este un mod excelent de a face miscare, dar si de a socializa in acelasi timp. Un astfel de tip de miscare se potriveste pentru un buget mediu deoarece poti gasi sedinte de dans sau abonamente la cluburi de dans ce se incadreaza si in 150 de lei lunar. Avantajul este ca vei arde calorii ascultand muzica care iti place, vei cunoaste oameni noi si vei avea sansa de a forma noi prietenii. In plus, exista mai multe stiluri de dans in care iti poti alege preferatul. Nu iti face griji daca nu ai mai facut cursuri de dans pana acum, pentru orice exista un inceput.

Inot

Inotul este un tip de miscare excelent pentru sanatatea corpului, dar si pentru relaxarea mintii. Pentru a merge la un bazin vei avea nevoie de un buget mediu spre mare, in functie de costurile unui abonament si de distanta pe care o ai de parcurs de acasa pana la bazin. Daca nu ai un bazin in apropierea casei, atunci poti opta pentru unul care se afla ceva mai departe, unde poti merge de 2-3 ori pe saptamana. Chiar si sesiunile de 30 de minute de inot pot avea rezultate excelente in cazul tonifierii corpului si al mentinerii sanatatii.

 Sa faci sport nu trebuie sa fie o corvoada, ci un moment in care iti relaxezi mintea si te concentrezi pe dezvoltarea unui corp puternic si armonios. Exista numeroase tipuri de miscare pe care le poti incerca pentru a ramane in forma, in functie de pasiunile tale si de bugetul de care dispui. Inspira-te din lista de mai sus pentru a-ti forma o rutina ce include exercitiile fizice si ramai in forma pentru sanatatea ta.

Sursa foto: Pexels.com

Comentează cu Facebook
Punctul

FREE
VIEW