Proiectul Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor Solide din Județul Mureș a ajuns în ultima etapă, respectiv delegarea gestiunii serviciilor de colectare şi transport a deşeurilor din judeţul Mureş. Atribuirea contractelor de delegare se va realiza prin licitaţie de către ADI Ecolect Mureș în numele și pe seama UAT-urilor din județ. În prezent documentațiile de atribuire sunt în curs de aprobare de către consiliile locale, urmând apoi să fie aprobate şi de adunarea generală a ADI Ecolect Mureş.
În cadrul şedinţei de astăzi, 24 octombrie 2018, consilierii judeţeni au aprobat documentaţia de delegare a gestiunii activităţilor de colectare şi transport a deșeurilor din judeţul Mureş. Documentaţia prevede ca serviciile să fie delegate pe o perioadă de 5-8 ani.
În cadrul proiectului Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor Municipale Solide din Județul Mureș, judeţul este împărţit în 7 zone pentru ca serviciile de salubritate să poată fi organizate mai operativ. Pentru fiecare zonă se va încheia un contract propriu pentru gestionarea serviciilor de colectare şi transport a deşeurilor. Prin încheierea acestor contracte şi începerea efectivă a acestor servicii locuitorii din judeţul Mureş vor beneficia de servicii de salubritate mai bune şi va deveni posibilă colectarea selectivă a deşeurilor.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.